Pravidla pro poskytnutí tlumočnické služby

Image
Objednání tlumočení
  • vyberte tlumočníka nebo vyplňte formulář na webu
  • napište informace o tlumočení (datum, čas, místo, na jak dlouho, o čem)
  • objednávejte ideálně týden dopředu, minimálně 1 den předem
  • delší akce (celodenní semináře, školení) aspoň 14 dní předem
  • objednávejte v pracovní době:
    • Pondělí 9–17 h
    • Úterý 9–17 h
    • Středa 9–17 h
    • Čtvrtek 9–20 h
    • Pátek 9–15 h
  • POHOTOVOST tlumočení i o víkendu (úrazy, dopravní nehody…): +420 776 519 661
Image
Změna
  • zrušení tlumočení (nemůžu přijít, lékař zrušil…) napište tlumočníkovi co nejdřív, aspoň 1 den dopředu v pracovní době – POZOR, tlumočení v pondělí je potřeba zrušit v pátek do 15 h!
  • přijdete pozdě – napište tlumočníkovi, že přijdete pozdě. Když nenapíšete, tlumočník čeká 15 minut, potom odchází.
  • změna termínu – pokud se tlumočníkovi nový termín nehodí, může najít náhradního tlumočníka
Image
Stížnost
  • nejste-li spokojeni, napište problém (důvod nespokojenosti) a hoďte ho do schránky stížností a přání v UNB nebo stížnost řekněte vedoucímu UNB
  • podrobný popis, jak podat stížnost najdete ZDE
Image
Vaše dokumentace
  • můžete kdykoli nahlédnout do Vaší dokumentace (záznamy objednání tlumočení, překladů…)
Image
Porušení pravidel – příklady
  • opakovaně přijdete na tlumočení pozdě bez oznámení
  • opakovaně nepřijdete na tlumočení (bez oznámení, bez zrušení tlumočení, zrušení pozdě, např. hodinu předem)
  • hrubé a neslušné chování
  • přijdete pod vlivem alkoholu nebo drog
Image
Porušení pravidel – postup UNB
  • porušení pravidel se zapíše do knihy přestupků
  • 2x porušení → 1. napomenutí (pošleme Vám dopis)
  • další 2x porušení → 2. napomenutí (pošleme Vám dopis + zasedání sankční komise)
  • další 1x porušení → 6 měsíců nemůžete využívat naše tlumočnické služby
Image