Objednání tlumočení
- vyberte tlumočníka nebo vyplňte formulář na webu
- napište informace o tlumočení (datum, čas, místo, na jak dlouho, o čem)
- objednávejte ideálně týden dopředu, minimálně 1 den předem
- delší akce (celodenní semináře, školení) aspoň 14 dní předem
- objednávejte v pracovní době:
- Pondělí 9–17 h
- Úterý 9–17 h
- Středa 9–17 h
- Čtvrtek 9–20 h
- Pátek 9–15 h
- POHOTOVOST tlumočení i o víkendu (úrazy, dopravní nehody…): +420 776 519 661
Změna
- zrušení tlumočení (nemůžu přijít, lékař zrušil…) napište tlumočníkovi co nejdřív, aspoň 1 den dopředu v pracovní době – POZOR, tlumočení v pondělí je potřeba zrušit v pátek do 15 h!
- přijdete pozdě – napište tlumočníkovi, že přijdete pozdě. Když nenapíšete, tlumočník čeká 15 minut, potom odchází.
- změna termínu – pokud se tlumočníkovi nový termín nehodí, může najít náhradního tlumočníka
Stížnost
- nejste-li spokojeni, napište problém (důvod nespokojenosti) a hoďte ho do schránky stížností a přání v UNB nebo stížnost řekněte vedoucímu UNB
- podrobný popis, jak podat stížnost najdete ZDE
Vaše dokumentace
- můžete kdykoli nahlédnout do Vaší dokumentace (záznamy objednání tlumočení, překladů…)
Porušení pravidel – příklady
- opakovaně přijdete na tlumočení pozdě bez oznámení
- opakovaně nepřijdete na tlumočení (bez oznámení, bez zrušení tlumočení, zrušení pozdě, např. hodinu předem)
- hrubé a neslušné chování
- přijdete pod vlivem alkoholu nebo drog
Porušení pravidel – postup UNB
- porušení pravidel se zapíše do knihy přestupků
- 2x porušení → 1. napomenutí (pošleme Vám dopis)
- další 2x porušení → 2. napomenutí (pošleme Vám dopis + zasedání sankční komise)
- další 1x porušení → 6 měsíců nemůžete využívat naše tlumočnické služby