Náměty, stížnosti, připomínky
Každý uživatel našich tlumočnických služeb má právo vznášet připomínky, nápady, postřehy a stížnosti na kvalitu sociálních služeb.
Stížnost může být uvedena:
- s uvedením jména
- anonymně
Stížnost může být podána:
- osobně
- písemně poštou na adresu Unie neslyšících Brno, Palackého tř. 114, 612 00 Brno
- zaslána e-mailem na e-mailovou adresu info@unb.cz
- do schránky stížnosti a přání umístěná za hlavním vchodem do UNB
- formulářem na webových stránkách www.unb.cz
Stížnost je vyřízena nejpozději do 30 dnů od doručení. Proti rozhodnutí se může uživatel písemně odvolat.
Vyřízené anonymní stížnosti se zveřejňují na nástěnce u hlavního vchodu do 30 dnů.
V případě nespokojenosti s vyřízením stížnosti je možné zaslat stížnost na Kancelář veřejného ochránce práv, Údolní 39, 602 00 Brno.